• (iOS) KENDALL \u0026 KYLIE دھوکہ کوڈ بہت سے سونے

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ KENDALL \u0026 KYLIE ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ KENDALL \u0026 KYLIE IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ دھوکہ کوڈ بہت سے سونے ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ KENDALL \u0026 KYLIE 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    после оглушительного

    KENDALL & KYLIE Мод Apk 2.8.0 [Бесконечные деньги][бесконечность][Мега мод] Характеристики:. KENDALL & KYLIE мод KENDALL & KYLIE Mod v2.8.0 (Мега Мод)

    KENDALL & KYLIE Adventure wng

    میں نے اسے کئی سال پہلے ایپ کے آغاز سے ہی کھیلا تھا اور اسے 2 سال تک کھیلنا بند کر دیا تھا کیونکہ اس میں کوئی نئی چیز نہیں تھی اور ہر کام کو اپ ڈیٹ کرتا ہوں جو کہ کلچ تھا، ڈویلپر کو گیم کو اپ ڈیٹ کرنے کی ضرورت ہے! اور مزید دلچسپ کام ڈالو! اب میں نے اپنا فون تبدیل کیا میں نے اپنے فون پر گیمز ڈاؤن لوڈ کرنے کی کوشش کی اور میں نے یہ گیم دیکھی تو میں نے اسے کھیلنے کے لیے دوبارہ ڈاؤن لوڈ کرنے کی کوشش کی اور اس میں کافی مایوسی ہوئی کہ کچھ بھی نہیں بدلا یا نیا یہ اب بھی وہی ہے! لوگو تصویریں سب کام! آپ کو اپ ڈیٹ کرنے کی ضرورت ہے !!!

    "Ridiculousness" Kendall and Kylie Jenner (TV Episode ...

    Candy Crush Saga Fritidsspill wya

    مجھے یہ کھیل پسند ہے لیکن اگر وہ چہل قدمی کی طرح گھوم سکتے ہیں تو اس کی تعریف کروں گا۔

    KENDALL & KYLIE ผจญภัย pvy

    مجھے صرف یہ گیم پسند ہے۔یہ بہت آسان ہے اور آپ لیولز کو تیزی سے اپ گریڈ کر سکتے ہیں...بہترین!!

    مجھے یہ کھیل پسند ہے، صرف ایک چیز سے مجھے نفرت ہے کہ آپ کو توانائی کا انتظار کرنے کی ضرورت ہے۔

    مجھے ایک نئی خرابی ملی، میں نے اس گیم کو چند ماہ قبل ڈاؤن لوڈ کیا تھا اور جب میں پچھلے کچھ دنوں سے پیری کی کال کا انتظار کر رہا تھا، تو میں اس میں جلدی بھی نہیں کر سکتا اور نہ ہی اس کی وجہ سے کوئی پروجیکٹ کر سکتا ہوں اور نہ ہی بوسہ لینا۔ براہ کرم اسے ٹھیک کریں پھر میں اسے اس کی صحیح درجہ بندی پر رکھوں گا۔ 4.5 ستارے

    یہ 2 سیکنڈ کی طرح مزہ آتا ہے اور پھر یہ پھر سے بور ہو جاتا ہے۔

    میں لیول 10 پر موجود کسی بھی چیز کو غیر مقفل نہیں کر سکتا اور میں LAX کو غیر مقفل نہیں کر سکتا اور میں گھر نہیں خرید سکتا کیونکہ تمام گھر مقفل ہیں برائے مہربانی میری مدد کریں؟؟؟

    اس میں ہر بار گڑبڑ ہوتی ہے ⌚ اور خرابی کی وجہ سے میں کچھ نہیں کر سکتا پلیز


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :